duminică, 9 iunie 2013

Fibromialgie pot fi legate de sensibilitatea gluten și cele ruina sanatatea


 "Uite, Dr. Johnson," a exclamat Sarah ca ea a intrat în nutriție de testare sala de tratament centru. Sarah folosit emoționat degetul arătător pentru a scormoni în mod repetat și exuberant antebrațul.

Care-i treaba mare cu care, s-ar putea întreba? Pentru Sarah este o afacere mare. Doar câteva săptămâni mai devreme, Sarah, care nu se conduce din cauza de a fi avut un atac de apoplexie, a intrat în biroul meu cu diagnosticul de fibromialgie. Ea a fost în durere atât de mult încât ea nu a putut sta nimeni chiar ușor atinge pielea ei oriunde pe corpul ei. Pentru Sarah, da sau de a obține o îmbrățișare a fost tortură. Pisica familiei de stabilire pe ei a fost extrem de dureros, chiar și după un minut sau două.

Deci, faptul că Sarah a fost poking se in antebrat a fost o piatră de hotar imens. Cu un sentiment de bucurie în curs de dezvoltare, i-am spus, "Să testa acest lucru", și am înfășurat brațele în jurul lui Sarah și ia dat o îmbrățișare mare și a întrebat-o dacă a durut și ea a zis, NU! Wow - nici o durere!

Sarah a povestit pentru mine faptul că în săptămâna precedentă ea ar putea da îmbrățișări, sta pisica de stabilire pe ei și o serie de alte lucruri aparent banale, care au fost acum o sursă de emoție și fericire.

În plus, Sarah a declarat că nu a ciocni în bunica sau mama în timp ce cumpărături ca ea a fost într-o stare de ebrietate .... ea a folosit pentru a, deși, chiar dacă ea a fost împingând un coș alimentar.

Ceea ce duce până la toate aceste minunate de viață în schimbare îmbunătățiri? Găsirea cauza simptomelor lui Sarah! În loc de etichetare pacientii mei, mă uit pentru cauza de baza sau cauze care creează disfuncționalități ale corpului pacientului (și în rândul provoca simptome diferite de care sufera cu).

Am început cu o istorie în profunzime și analiză amănunțită a testele anterioare care pacientul a avut în ultimele 6 luni sau cam asa ceva - un proces numesc eu o revizuire caz. Apoi am determina ce teste de specialitate pentru scopul de a înțelege ce sa întâmplat cu fiziologia pacienti.

În cazul lui Sarah (și care de multe alte pacienti afectiune cronica) am găsit a fost sensibil la gluten și alte produse alimentare, au avut genele gluten și a avut atac autoimuna de pe intestine, ceea ce duce la defectarea bariera intestinal (intestin permeabil AKA). În plus, am constatat dezechilibre funcționale ale functiei cerebrale care aveau nevoie de reabilitare.

După punerea în aplicare a unui program de terapie neuro-metabolice care implică utilizarea dieta si schimbarile stilului de viata, suplimente specifice și terapie creier pe baza, corpul lui Sarah a răspuns într-un mod foarte favorabil - la fel ca m-am asteptat.

Tratamentele folosite în neuro-metabolice program de terapie nu sunt complexe, per se, dar obiceiurile si stilul de viata (dieta) mor greu, selecție astfel încât pacientul pentru Johnson program de terapie neuro-metabolice se face pe baza angajamentului de a schimba. Candidații pentru acest îngrijire de specialitate trebuie să fie dispus să facă tot ceea ce a cerut de ei pentru 6-12 luni pentru cele mai bune rezultate pe termen lung.

Rezultate, cum ar fi Sarah se confruntă sunt ceea ce majoritatea profesioniștilor din domeniul sănătății traiesc pentru si eu sunt bucuros să fie în măsură să raporteze schimbarea succesului în viață, cum ar fi descris în acest articol. Există speranță pentru mulți suferinzi.